Servicii

Servicii Artisti Concerte Romania:

Artisti Concerte Romania ( Music and Events) organizeaza Casting artisti, preselectii – in vederea Lansarii si Promovarii, a Productiei muzicale si Managementului artistic profesionist ptr solisti/ soliste/ grupuri vocale/ genurile muzicale: dance, pop, house, covers, hip-hop, r&b, rock, etno, muzica usoara in Bucuresti ( datele exacte vor fi comunicate si afisate cu 1 luna inainte pe site-urile: www.artisti-concerte.ro /  www.fabricadevedete.ro  / si pagina facebook: Fabrica de Vedete).  Se cer:
-minimum 1 piesa format mp3, inregistrata chiar si neprofesional;
-poze artistice (care sa puna in valoare atat calitatile fizice cat si atitudinea artistica)
-scurt cv care sa contina: date complete contact, varsta, inaltime, greutate, localitatea de domiciliu, ocupatia, studii (daca exista studii de specialitate sau palmares artistic – atele dar nu sunt obligatorii), alte detalii considerare necesare.
Datele vor fi trimise la: office@artisti-concerte.ro sau office@fabricadevedete.ro ; contact telefonic ptr detalii, informatii – la rubrica CONTACT                                                                                                        

Detalii si informatii : http://fabricadevedete.ro  sau pe pagina de facebook: Fabrica de Vedete  ;

A: Organizare evenimente, Booking artisti, Impresariat artistic:

Nu numai experienta acumulata pe parcursul a aproape 35 de ani de activitate artistica, organizare evenimente si impresariat artistic, ci si profesionalismul, versatilitatea, seriozitatea si promptitudinea cu care am raspuns tuturor celor care ne-au solicitat serviciile – toate impreuna stau la baza rezultatelor si a recomandarilor acumulate de ARTISTI CONCERTE ROMANIA ( Music & Events, Events & More by Snake Solutions, Inside Showbiz ).

Pentru a avea rezultatele scontate si pentru ca evenimentul organizat sa se desfasoare ireprosabil, alegerea unui organizator de evenimente profesionist este indispensabila.
Partile care ne revin si directiile in care suntem specializati pentru a va putea asigura servicii la nivel profesionist sunt:

- alegerea tipului de spectacol dorit si a distributiei show-ului propriu-zis, in functie de: target (scopul evenimentului si categoria  de public vizata) tipul de eveniment, anvergura estimata si bineinteles bugetul alocat.
- contactul cu artistul ( cantaretii, solsitii, formatiile ) doriti de catre client, recomandarea unor variante convenabile sau alternative de structura a distributiei, stabilirea programului, a orarului de lucru, a ordinii de intrare in spectacol ( desfasurator), a necesarului tehnic ( rider tehnic), a numarului de camere pentru cazari, a sumelor necesare pentru transport, a avansurilor financiare, bineinteles a datelor contractelor si evident respectarea clauzelor stabilite, negocierea duratelor si costurilor prestatiilor artistice ( care sa fie cat mai avantajoase pentru client), garantarea prezentei si a tuturor amanuntelor stabilite contractual, gasirea unei distributii optime si de ce nu a inlocuirii acesteia in timp util in caz de forta majora, stabilirea unei relatii optime de afaceri – respectiv ”cel mai bun artist la cel mai bun pret” – din punctul de vedere al clientului si bineinteles asigurarea ( pe baza acelorasi principii anterior enuntate) si a echipamentului tehnic necesar ( de ultima generatie si maxima performanta): scene de diferite tipuri si dimensiuni, echipamente specializate + personal tehnic specializat, sonorizare, lumini, efecte speciale – toate putand fi structurate si adaptate in functie de anvergura si particularitatile fiecarui eveniment in parte, evident si in functie de bugetul disponibil sau de variantele posibile.

Categoriile de evenimente ( la modul general ) pe care le putem organiza  si sustine din punct de vedere artistic si tehnic:

  • evenimente de tip corporate: petreceri de firma (petreceri corporate, petreceri organizate la final de team – building – uri, petreceri organizate pentru copii cu ocazia “Iepurasului” de Pasti sau a “Pomului de Craciun”, petreceri ocazionate de aniversarile firmei, de primirea unor parteneri, oaspeti importanti, diverse reuniuni, conventii, orice alt prilej de sarbatoare si distractie la modul organizat ;
  • lansari de firme, reprezentante, sedii, magazine, filiale, hoteluri, moteluri, cabane, pensiuni, cluburi, baruri, terase, SPA-uri, terenuri de golf, tenis, baschet, piscine, bazine de inot,c omplexe sportive in general, de odihna si (sau) de tratament (toate cu circuit inchis – in cadrul diverselor corporatii) si deasemenea lansari de servicii si produse ;
  • receptii, cocktail-uri, dineuri, mese festive, aniversari, conferinte, simpozioane, diverse programe artistice, manifestari cultural-artistice, schimburi culturale, inter-etnice, serate, gale, ocazii speciale ;

 

Evenimente cu public ( evenimente publice):

  • concerte, spectacole, turnee, recitaluri, show-uri, programe si prestatii artistice, reprezentatii ( solisti, trupe, Dj, formatii vocal-instrumentale, artisti toate genurile )
  • zile ale localitatilor, targuri, festivaluri, expozitii, caravane, zile ale recoltei, alte zile festive locale sau nationale, cu caracter zonal, etnic, folcloric, tematic, cultural de promovare si pastrate a traditiilor si obiceiurilor populare romanesti sau al nationalitatilor conlocuitoare, concerteb organizate de primarii, evenimente electorale, spectacole indoor si outdoor, camping party ;
  • prezentari de moda, alte genuri de evenimente cultural – artistice sau sportive, concursuri, meciuri, campionate, derby-uri, competitii de orice gen, spectacole de binefacere sau de strangeri de fonduri, sarbatori, serbari campenesti, serbari rustice, sarbatori religioase si hramuri, festivaluri ale berii si vinului, festivaluri culinare, festivaluri ale mesterilor populari, festivaluri cu diverse tematici, diverse actiuni cu caracter turistic, folkloric, de promovare a producatorilor si investitorilor locali, sarbatori cu caracter local, comemorativ, aniversar, ocazional ;

 

Evenimente cu caracter privat ( evenimente private):

  • petreceri privat de orice tip, spectacole cluburi, diaspora ;
  • nunti, botezuri, aniversari, zile onomastice, mese festive, party, sarbatori, revelion ;
  • programe artistic muzicale si de varietati in: restaurant, bar, club, discoteca, cazinou, terasa, hotel, motel, pensiune, alte locatii destinate petrecerilor si distractiei ( cum ar fi parcurile de distractii si de agrement, tabere pentru copii, elevi, studenti, tabere tematice, turistice, de studiu, de pregatire, team-building), spectacole in scoli, licee, facultati si alte locatii de invatamant si pregatire ;
  • petreceri pentru copii si petreceri ocazionale de: Craciun, Revelion, Pasti, Valentine’s Day sau alte zile si aniversari importante, aniversari ale casatoriei, logodna, alte petreceri private ;
  • baluri ale bobocilor si baluri ale absolventilor si deasemenea banchete, aniversari, baluri si petreceri ale vechilor absolventi si promotii, agape, mese festive, ocazii speciale si zile festive ;

 

Pentru toate aceste tipuri de evenimente putem asigura muzica de orice gen: recitaluri, concerte, spectacole, show-uri, programe artistice solisti, trupe, formatii, dj – pop, house, rock, etno,latino, dance, folk, muzica usoara, r&b, soul, funky, blues, jazz, ambiental, hip-hop, fusion, rock alternativ, underground, formatii instrumentale si solisti de muzica clasica, coverband-uri specializate, formatii cu repertoriu din toate genurile solicitate, muzica populara si de petrecere cu o mare varietate de solisti, formatii si tarafuri, formatii solisti si dj specializati in programe pentru restaurant, bar sau club, programe de varietati incluzand stand up comedy, actori de comedie si momente vesele, iluzionisti, magicieni, artisti de circ: jongleri, acrobati, prestidigitatori, fachiri, dresori, MC ( prezentatori, moderator radio – tv si entertainment show) – nume sonore in showbiz-ul romanesc, dansatori: de la dans popular la dans sportiv, de la dansuri latino sau step la balet, de la dansatoare de cabaret la dansuri tiganesti, animatoare pentru evenimente, striperi si stripteuse, dansatoare exotice, animatoare, majorete. Pentru petrecerile de copii si nu numai actori si studenti la actorie va pot incanta cu: teatru de papusi si marionete, roluri de: clovni, zane, spiridusi, Mos Craciun si Craciunite, alte personaje.

Va stam la dispozitie cu cea mai completa LISTA  ARTISTI clasata pe categorii si valabila pentru orice tip de eveniment indiferent de gen, locatie sau anvergura, atat pentru Romania cat si international.

B: Productie muzicala profesionista, Lansare si Promovare artisti debutanti, Management artisti, Preselectii si Pregatire artisti, Booking artisti, Impresariat artisti:

Artisti Concerte Romania ( Music&Events by SoundArt si Events & More by Snake Solutions) se ocupa cu productia muzicala atat a propriilor artisti: solisti, trupe, formatii vocal – instumentale, dj cat si a tuturor celor care doresc productie muzicala de elita atat din punct de vedere al compozitiei, textului, orchestratiei cat si al realizarii negativului, al inregistrarii vocilor si conceperii aranjamentului vocal, al mixajului si remixajului, mastering-lui si editarii de sunet in general.

Asa cum am spus mai devreme, avand aproape 35 de ani de activitate artistica in spate, colectivul de muzicieni si oamenii de studio coordonati de compozitorul si directorul executiv Dragos Docan au colaborat, compus, interpretat, produs si inregistrat alaturi de marea majoritate a celor ce compun industria muzicala romaneasca, incepand de la rock, Hard & Heavy, dance, pop, house, trecand prin etno, folk, hiphop, R&B, latino, soul, funky, muzica usoara pana la progresiv, simfonic, blues, jazz-rock si jazz, avand deasemenea acumulata productie muzicala masiva in domeniul spoturilor publicitare, al muzicii de film (artistic, documentar si de animatie) precum si ale altor diverse coloane sonore si prelucrari sau adaptari muzicale.

Compozitori, interpreti sau instrumentisti, textieri, orchestratori sau ingineri de sunet, lucrand la proiecte proprii sau in colaborare, mult timp pentru toate casele de discuri din Romania ( inca de pe vremea discurilor de vinil si al magnetofoanelor) si de cativa ani buni pentru ei insisi, colectivul de muzicieni coordonat de compozitorul Dragos Docan apare pe piata in peste 80 de titluri de albume muzicale ( viniluri,casete audio sau cd-uri), albume de autor sau compilatii editate de toate casele de discuri romanesti si nu numai, avand declarate la Uniunea Compozitorilor si Muzicologilor din Romania peste 800 de compozitii proprii, nemaivorbind de orchestratii si prelucrari de toate genurile.

La capitolul Preselectii & Casting Artisti, Lansare si Promovare artisti debutanti, Management artisti, PR & Promovare artisti – rezultatele obtinute cat si experienta acumulata  dovedesc elocvent ca avem deja un istoric concret si reprezentativ  si in acest domeniu, reusind sa plecam de la aceste Preselectii ( la care se poate prezenta oricine are talentul, aptitudinile si determinarea necesara) si sa ajungem dupa o munca sustinuta a intregii echipe sa creem si sa ridicam in piata in mai multe directii muzicale un numar important de trupe sau solisti, cu care ne mandrim.                                 

Vom enumera in continuare cateva exemple de solisti si trupe (din mai multe genuri muzicale) unii dintre ei fiind manageriati si produsi de noi, pe altii lansandu-i si promovandu-i pe piata, cu altii colaborand in calitate de compozitori, textieri, orchestratori sau ingineri de sunet si producatori muzicali: trupa Krypton in genul rock, hard’n heavy (management, impresariat, compozitie si productie muzicala) – intre anii 1983-pana in prezent ( 12 albume + dublu LP cu opera-rock “Lanturile”), trupa Haiducii in zona etno, singura trupa etno cu repertoriu exclusiv propriu (infiintata, manageriata, produsa artistic si muzical exclusiv, nume, idee, imagine, stil, muzica si text) – 5 albume intre anii 2000-2012, tot in zona etno 15 piese originale din repertoriul trupei Etnic: Blestem, Fugi deochi, Zorilor, surorilor – piesa care a obtinut Best Etno MTV (2005, duet cu Haiducii), Norocul si Busuiocul, Venin, Fata Dracului, Saraca inima mea, Pupa-ma Saruta-ma, Dragostele cele mari, Marita-m-as marita, Toata lumea, Ursitoare Ursitoare, Lie Ciocarlie, De dragoste, in prezent pregatind o noua serie de trupe care sunt pregatite sa iasa pe piata: trupa pop-rock Blackrose, solistul r&b Raymond Z si trupele  de etno-rock si respectiv etno-pop: Frati de Cruce si Ielele. Trebuie mentionat faptul ca trupele si solistii manageriati de noi au in dotare si o zestre de peste 30 videoclipuri, produse, difuzate si apreciate in ultimii 10 ani de activitate. Putem continua cu enumerarea catorva dintre artistii cu care am colaborat la realizarea mai multor albume (total sau partial) sperand sa nu suparam pe nici unul dintre cei multi pe care nu vom apuca sa-i pomenim aici: Anda Adam, T-short, El Negro, Stigma, Aurelian Temisan (3 albume), trupa Morometii si UnQ Sapro, Nico, Puya, Blitz, Graffitti, Royal, Marijuana, Nicola, Adrian Enache, Monica Anghel, Dida Dragan, Marina Florea, Madalina Manole, Laura Stoica, Gabriel Cotabita, Daniel Iordachioaie, Marcel Pavel, Rustic, Hora, D’or, Romancutze, Ovidiu Komornic, Luminita Anghel, Adrian Daminescu, Marilena Dobre, Betty Stroe, Olga Balan, Paula Mitrache, Mihai Holmanu, Velvet, Bune & Rele, Mistery, Tabu, Concurentza, Lavany Cat, Orient si multi, multi altii.

De ce este nevoie pentru a putea participa la Preselectiile organizate de noi?

  • talent, voce, aptitudini artistice, atitudine, imagine si o puternica determinare, hotarare si dorinta de a ajunge sus muncind din greu pentru aceasta. Preselectiile au loc periodic, sunt gratuite, pot participa fete si baieti iar in functie de ce decidem sa promovam la momentul respectiv sunt dedicate unuia sau mai multor genuri muzicale.

 

  • prima etapa, eliminatorie, este premergatoare auditiei propriu-zise si consta in: expedierea de catre cei interesati pe adresa de e-mail: office@fabricadevedete.ro a urmatoarelor: 1-2 piese format mp3 (inregistrate chiar si neprofesional), 2-3 poze artistice si care sa puna in valoare atitudinea, personalitatea si calitatile fizice, un CV succint si la obiect, numele complet, varsta, ocupatia, studii (daca sunt si muzicale cu atat mai bine dar nu constituie un criteriu de departajare), localitate de resedinta, posibilitati de a sta in Bucuresti, inaltime, greutate, un numar de telefon si o adresa de e-mail de contact.

C: Management artistic si Consultanta artistica:

Mare parte din ce aveam de spus la capitolul Management artistic am enuntat deja in capitolul anterior – un bun manager artistic sau muzical este cel ai carui artisti ajung pe scena si fac cariera in domeniu – si noi credem ca am reusit sa infaptuim ceea ce ne-am propus cu cea mai mare parte dintre artistii pe care i-am descoperit, pregatit, promovat si indrumat pe parcursul timpului.

Atat in domeniul managementului artistic cat si al productiei muzicale si implicit in marketingul artistic este foare important, pe langa celelalte calitati necesare oricarui manager din orice alt domeniu, sa ai intuitie, sau in argou “nas” pentru a identifica orice talent in devenire inca din faza incipient, bruta. Este foarte important sa poti estima potentialul artistic inca de la inceput deoarece de multe ori o influenta gresita in faza initiala poate duce chiar la compromiterea  datelor native de natura artistica existente printr-o orientare stilistica eronata sau prin iesirea prematura pe piata, cu o slaba pregatire de specialitate, uneori chiar si fara motivatie si cu un nivel scazut atat profesional cat si din punct de vedere al identificarii propriei personalitati artistice si asa la debut, bietul artist in devenire plafonandu-se fara a atinge nici macar un nivel decent al propriului potential, respectiv nemaireusind sa atinga un varf de evolutie personala posibila si estimata.

Asa cum am mai spus, descoperirea unor nise de piata artistica insuficient sau deloc exploatate, orientarea stilistica in deplina concordanta atat cu moda momentului cat si cu stilurile “grele” care stau oricum si oricand “in picioare”, toate judecate si filtrate prin potentialul si identificarea artistului sau a trupei cu ceea ce i se cere ( de catre manager si producatorul artistic), cu genul catre care “are chemare”, combinand toate acestea cu o echipa profesionista de specialisti care sa construiasca si sa indrume artistul oferindu-i asistenta specializata in: look si miscare scenica, lectii de canto, de atitudine, orele de pregatire fizica ( sala, bazin, jogging, diverse sporturi, SPA), design vestimentar, make-up & hairstyle, ore de dictie, dans si coerenta in exprimarea propriilor idei ( deoarece un artist participa la diverse emisiuni si in calitate de vorbitor, da interviuri, de multe ori ajungand chiar si moderator de emisiuni radio-tv), neuitand ca un artist cunoscut,notoriu, un STAR – este automat un model, un lider de opinie, un exemplu de urmat ( uneori chiar la modul fanatic) pentru una sau mai multe generatii.

Si in sfarsit sa enumeram si celelalte componente esentiale, de majora importanta care compun latura ascunsa dar indispensabila a managementului artistic profesionist, componente care nu pot exista, functiona si folosi decat daca sunt asigurate, sustinute si executate de o echipa de elita in domeniu si fara de care nu poate exista o finalitate a muncii artistului si nici succes: pr & promovare, marketing artistic, a&r booking si bineinteles departamentul de concepere, strategie, promovare, consulting, administrare si directionare IT.                   
Numai un un cunoscator al naturii umane, cu experienta in viata si deasemenea in domeniul artistic poate fi un bun manager, eventual muzical si deasemenea un bun consultant. Nimeni nu accepta sfaturi de la un idiot,nu? Si consultanta tocmai asta inseamna – a fi sfatuit de cineva in care ai incredere, ale carui realizari il fac respectat si cunoscut in domeniu.

In concluzie, atat managementul artistic, muzical sau nu, precum si celelalte directii si departamente din cadrul firmelor noastre nu pot exista si evolua fara o intreaga echipa de profesionisti bine ancorati in domeniu, care se completeaza reciproc si a caror rezultate si succese sunt intotdeauna obtinute prin colaborare eficienta,determinare si constiinciozitate.

Consultanta artistica de specialitate poate fi oferita atat pentru artistii independenti cat si pentru (am enumerat mai sus domeniile care sunt corelate) firme sau clienti particulari interesati direct sau indirect in domeniul artistic. Cateva dintre domeniile si directiile in care va putem consilia si implicit asigura serviciile noastre:

  • consultanta in privinta alegerii unui tip de spectacol ( show) si a unei distributii artistice perfect calata si orientata pe targetul, pe scopul si intentiile urmarite de client prin spectacolul respectiv: promovare, de tip electoral, publicitate, sarbatoare, divertisment, recreere, alte scopuri.

 

  • orientarea clientului in cea mai avantajoasa directive atat din punct de vedere al organizarii evenimentului cat si al bugetului cu care poate fi organizat si deasemenea al tuturor variantelor posibile in limita unui buget dat.
  • oferirea de informatii pertinente si cu raspundere asumata referitoare la: disponibilitatile artistilor din punct de vedere al calendarului si orarului de lucru, al preturilor si onorariilor (artisti si echipamente tehnice), ecuatia-dimensiune program, locatie, perioada, tip de eveniment – pret variabil si negociabil, alte amanunte de tip organizatoric.

 

  • abordarea organizarii de evenimente, productiei muzicale si artistice in general, a impresariatului si a managementului artistic, a PR-ului si promovarii, a publicitatii – exclusiv din punctual de vedere al clientului, al dorintelor, cerintelor si necesitatilor acestuia.
  • estimarea unor bugete si cheltuieli la modul realist, pertinent, echilibrat si echidistant indiferent de activitatea artistica ce urmeaza a fi prestata si deasemenea indiferent de potentialul financiar al clientului ( in sensul de a nu exagera preturile reale).

 

  • estimarea cat mai exacta a rezultatelor unei campanii de promovare, a eficientei sau ineficientei acesteia, propusa sau nu ca strategie ( sau derulata) de firmele noastre si eventual corectarea pe parcurs a erorilor sau efectelor situatiilor neprevazute si deasemenea asigurarea concursului nostru in masura posibilitatilor sau a necesitatilor imediate.
  • reorientarea profesionala ( in domeniul artistic), reorientarea stilistica, muzicala, de imagine sau strategie de piata, pornind de la stabilirea si estimarea la modul realist a variantelor posibile sau imposibile in functie de caz si  scop artistic dorit(brusc sau etapizat in functie de strategia si programul propuse de specialistii nostrii dupa studierea variantelor prezentate).

 

  • efectuarea de studii de piata in vederea reorientarii, modificarii sau adaptarii  unor programe – strategii de marketing ancorate, bazate sau influentate de domeniul artistic.