« Inapoi Management artistic, Impresariat artistic, Consultanta

Management artistic, Impresariat artistic, Consultanta

Management artistic, Impresariat artistic, Consultanta

O alta sectiune bine definita in cadrul companiei noastre presupune pregatirea artistilor pe care ii producem, promovam si reprezentam. Echipa noastra reuneste specialisti in canto, imagine si miscare scenica alaturi de oameni de studio si productie incontestabil recunoscuti in industria in care activeaza.

Ce-i trebuie unui solist sau unei trupe ca sa aiba succes in piata muzicala romaneasca? Bineinteles (sau nu?) – sa cante bine,sa cante ce trebuie (stilistic sau ca gen muzical), sa arate cat mai bine sau cat mai “din filmul” stilului abordat sau cel mai adesea – furat si de la sine inteles sa aiba finantele necesare ”pentru scule” – daca e cazul, pentru sala de repetitie, pentru piese (daca nu isi compun singuri -ceea ce e si mai rau), pentru studiouri (orchestratienegativ, tras voci – niciodata in tonalitatea care trebuie – ce e aia

? – corectat voci la greu ”ca sa sune”, mixaj, master, ihi), pentru coregrafie (daca e necesar), nu mai zic de” sala” sau de alergat prin parc cu dulaii latrand la calcaie, pentru ”toale de scena” iar daca sunt fete: stilisti, coafor, make-up, etc … si conexiunile nenea, conexiunile: om sau oameni pentru legaturi mass – media, PR&Promotion, recomandari catre casele de productie (asa zise de discuri) si oameni care se pricep la negocierea contractelor respective (care sunt facute special sa fie cat mai incurcate si cat mai de ”neinteles” pentru artisti – asta daca nu li se baga direct ”pumnu’in gura”), negocieri din nou cu casele de discuri asupra stilului abordat, al repertoriului, al imaginii, al”orice si oricum” – ca de “aia” nu se vinde sau nu intra pe “post” sau pe radio – ca numai tu ca artist esti de vina – si ti se pune in carca o sefa de proiect care nu stie decat sa ii faca “oral” lu’sefu’ – si asta cand are dansul timp, ca e foarte ocupat saracu’ … Si bani din nou -multi – pentru videoclip si apoi pentru difuzarea lui (care uneori e chiar mai scumpa decat productia), iarasi negocieri pentru scenariu, regia, partea tehnica, locatiile, costumatia, figuratia (si chiar pentru catering-ul de la filmari ca deh, totul costa si suntem”in criza”) iar scandal – pentru montajul, editarea, etc – videoclipului si mai ales pentru promovarea lui (asta daca va fi vreodata promovat si difuzat; si din nou bani si negocieri pentru aparitia (de ce, cand, cum, unde si cu ce?) a unui album (adica lansare, protocol, conferinta de presa, locatii, campanie de promo – nici nu mai vreau sa amintesc de transpunerea pe CD, ordinea pieselor, coperta, etc … Iar apoi – “ca d-aia n-aveti cantari” – conexiuni la agentiile de impresariat si la organizatorii de evenimente si iar “pupincurisme” si “zambit frumos” si pe bani putini sau deloc – si pe arsita si pe geruri (cu tepele de rigoare – “ca asa se-nvata meseria” – si cu sunet prost-bineinteles) si multe, multe, multe altele …
     
E! – cam d’astea trebuie sa se ocupe managerul - si mult mai mult de-atat – de multe ori trebuie sa fie si producator – adica sa vina cu banu’! Asadar,cam asta facem noi la capitolul – Management Artistic – si asta e doar o parte pentru ca de multe ori artistul sau trupa nu au loc in piata pe un anumit gen, sau nu sunt bine orientati sau targetati – si atunci iti trebuie o strategie care sa functioneze, ca oamenii sa merga mai departe, sa aiba incredere in tine si multe trebuie schimbate din mers – nemaivorbind ca oamenii nu au rabdare, se satura, vor sa castige dupa 6 luni cat altii dupa 20 de ani de cariera si succes si nu mai vor sa respecte contractele ca deh, doua lucruri sunt grele pe lumea asta: muzica si carnea de porc – si fetele se marita sau nu le mai lasa prietenul sau pur si simplu ”pleaca afara”a sta ca sa nu mai pomenesc de parinti … si tot timpul trebuie schimbat sau imbunatatit ceva, tot timpul trebuie inlocuit cineva – si nu gasesti oameni buni atunci cand iti arde buza … si tot timpul … si tot asa … si de-aia … numai ca … etc… etc… tc… c…